Marijampolės sav. Mokolų progimnazija

Informacija lengvai suprantama kalba     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marijampolės savivaldybės

Mokolų progimnazija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marijampolės savivaldybės Mokolų progimnazija

 

Marijampolės savivaldybės

Mokolų​ progimnazija yra mokykla.

Toliau šiame tekste ją vadinsime mokykla.

 

 

Koks yra mokyklos adresas?

 

Mokykla yra Mokolų kaime,

Marijampolės savivaldybėje.

Mokyklos adresas yra Mokyklos gatvė 5.

 

Kokiose klasėse vaikai mokosi mokykloje?

 

 

 

 

 

Mokykloje vaikai mokosi:

  • priešmokyklinio ugdymo klasėje;

Vaikai šioje klasėje ruošiasi mokyklai.

Kai baigia šią klasę,

vaikai išeina mokytis į mokyklą.

  • 1 klasėje,
  • 2 klasėje,
  • 3 klasėje,
  • 4 klasėje,
  • 5 klasėje,
  • 6 klasėje,
  • 7 klasėje,
  • 8 klasėje.

 

Ką vaikai veikia mokykloje?

 

Mokykloje vaikai mokosi.

Jie mokosi, pavyzdžiui:

  • lietuvių kalbos,
  • užsienio kalbos,

pavyzdžiui, anglų kalbos,

  • matematikos,
  • biologijos,

Biologija yra mokslas apie gyvybę.

  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės.

 

Taip pat vaikai mokykloje:

  • sportuoja,
  • gamina įvairius darbelius.

 

 

 

 

 

Mokykloje yra valgykla.

Čia vaikai gali pavalgyti.

 

 

 

 

 

Kas dirba mokykloje?

 

Mokykloje dirba mokytojai.

Mokytojai moko vaikus.

 

Mokykloje dirba ir kiti darbuotojai.

Pavyzdžiui:

 

  • psichologas,

Jis padeda mokiniams,

kurie jaučiasi blogai.

Pavyzdžiui, psichologas padeda,

jeigu mokiniui yra labai liūdna.

 

 

  • socialinis pedagogas,

Jis padeda mokiniams,

kuriems yra sunku bendrauti.

 

 

  • specialusis pedagogas,

Jis padeda mokiniams,

kuriems yra sunku mokytis.

 

 

  • logopedas.

Jis padeda mokiniams išmokti

teisingai tarti garsus ir kalbėti.

 

 

 

 

 

Kada mokykla dirba?

 

Mokykla dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos iki 18 valandos,
  • antradienį nuo 7 valandos iki 18 valandos,
  • trečiadienį nuo 7 valandos iki 18 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 18 valandos,
  • penktadienį nuo 7 valandos iki 18 valandos.

 

 

 

Per šventes mokykla nedirba.

 

 

Šventinės dienos yra:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykų dienos.

Velykų dienos kiekvienais metais keičiasi.

  • gegužės 1 diena,
  • birželio 24 diena,
  • liepos 6 diena,
  • rugpjūčio 15 diena,
  • lapkričio 1 diena,
  • lapkričio 2 diena,
  • gruodžio 24 diena,
  • gruodžio 25 diena,
  • gruodžio 26 diena.

 

 

 

Ką daryti, jei noriu apie mokyklą sužinoti daugiau?

 

Spauskite mėlyną nuorodą apačioje

https://mokolupm.lt

Jums atsidarys mokyklos interneto puslapis.

Čia apie mokyklą sužinosite daugiau.

 

 

Ką daryti, jei noriu paklausti apie mokyklą?

 

  • Skambinkite telefonu.

Mokyklos telefono numeris yra

+370 343 20081.

 

  • Parašykite elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninio pašto adresas yra

info@mokolupm.lt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė ...

Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė, Inga Daraškienė.

Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Aurelijus Krupavičius.

Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė.

 

Iliustracijų šaltiniai:

 

 

© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.

Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

www.inclusion-europe.eu/easy-to-read

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
3. 09.50—10.35
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 11:00—11.45
  • 5. 12.05—12.50
  • 6. 13:00—13.45
  • 7. 13.50—14.35