Vandens tyrimas integruotoje vokiečių kalbos ir biologijos pamokoje

Mokykloje jau trečius metus įgyvendinant „CLILiG@Litauen – integruotas vokiečių kalbos ir dalyko mokymas(is) Lietuvoje“ vyko integruota vokiečių kalbos ir biologijos pamoka „Vandens tyrimas“.

6 klasės mokiniai išmoko įvardinti reikalingas medžiagas ir priemones (soda, druska, cukrus, raudongūžis kopūstas, stiklinė ir t.t.)reikalingų eksperimentui vokiškai ir surašyti į sakinius. Pamokoje tyrėme rūgštinius, šarminius ir neutralius tirpalus. Naudojome gamtinį indikatorių: raudongūžį kopustą ir PH juosteles. Indikatorius keičia spalvą pagal tirpalo rūgštingumą. Raudongūžio kopūsto nuoviras rūgštinį tirpalą nudažė raudonai, šarminį- mėlyna, o neutralių-violetine spalva. Susipažinome su neutralizacijos reakcija- sumaišius priešingos kilmės medžiagas, rūgštį ir šarmą, susidaro neutralus tirpalas ir išsiskiria anglies dioksido dujos. Atlikę eksperimentus mokiniai išvardino tirpalų spalvas vokiškai ir padainavo dainelę „Grün grün grün sind alle meine Kleider“.

Plačiau apie projektą:

www.goethe.de/lietuva/clilig

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas